scoor óók met direct mail

Met de toenemende vergrijzing telt ons land meer dan 6 miljoen 50-plussers, dat is de helft van alle volwassenen. Laat deze groep nu goed zijn voor 86% van het particuliere autobezit, de gemiddelde leeftijd van de particuliere autokoper is 56,8 jaar. Deze mensen zijn opgegroeid met traditionele media en vormen daarmee de perfecte doelgroep voor jouw mailing, want DM scoort!

Een direct mail, dat is de kracht van aandacht. Je neemt oprecht de moeite om je doelgroep te bereiken en de persoonlijke benadering zorgt voor sympathie en een gevoel van waardering. Daardoor komt je boodschap geloofwaardig en betrouwbaar over. En: nu de consument steeds meer online reclame te zien krijgt, is de deurmat een exclusieve plek met éxtra attentiewaarde geworden.

Direct mail is al jaren bewezen effectief en in de afgelopen periode (2017-2021) is de gemiddelde respons zelfs gestegen met 27%. Van de ontvangers bekijkt 55% de inhoud aandachtig, gedurende gemiddeld 2,2 minuten (de tijdsduur van 6 radio- of 4 tv-commercials). Voor automotive uitingen geldt een geholpen reclameherinnering van maar liefst 47%.

Ervaar je het inzetten van DM als duur, dan overtuigen wij je graag van onze scherpe prijzen voor design, doelgroepselectie, drukwerk en verspreiding. Wij nemen je al het werk uit handen. En de hoge return-on-investment maakt jouw mailing de moeite volledig waard!

Zeker wanneer je er een crossmediale campagne van maakt. De 50-plusser is zoals gezegd vertrouwd met traditionele media, maar ook online actief. Combineer je je direct mail met een e-mail, dan benut je de kracht van herhaling. Je bereik en interactie gaan omhoog en de koopintentie stijgt met 22% wanneer een DM gevolgd wordt door een eDM.

Profiteer óók van de kracht van DM!

contact ons

+31 30 68 68 583

bezoek ons

Floridalaan 2
3404 WV IJsselstein