wachten kan ook kansen bieden, maak gebruik van onze voorpretmailing!

De wachttijd voor een nieuwe auto is lang… heel lang. Dat is vervelend voor je klant en daarmee ook voor jou. Toch biedt deze situatie je ook een kans. Een kans om de klant een positief gevoel te geven met een actie of leuke attentie. Wij introduceren de voorpretmailing

klantbeleving

Een positief klantgevoel straalt af op jouw bedrijf en loyaliteit werkt twee kanten op. Bied jij vóór en na de koop de beste beleving, dan krijg je daar klantentrouw voor terug. En méér: een klant die je tijdens het wachten tevreden houdt, kan een ambassadeur voor je bedrijf worden.

voorpret

Om het lange wachten te benutten, introduceren wij de voorpretmailing. Een persoonlijke DM die het plezier van de aankoop benadrukt en je klant opnieuw verliefd laat worden op de samengestelde auto. De attentie maakt de positieve verrassing compleet.

heel veel mogelijkheden

De voorpretmailing is in alle opzichten flexibel. Uiteraard kan de DM voor elk merk en elk model worden uitgerold. En afhankelijk van je budget kies jij zelf het cadeau of de actie. Ons creatieve team zit vol ideeën en wij gaan graag met je in gesprek!

klant beleving

Een positief klantgevoel straalt af op jouw bedrijf en loyaliteit werkt twee kanten op. Bied jij vóór en na de koop de beste beleving, dan krijg je daar klantentrouw voor terug. En méér: een klant die je tijdens het wachten tevreden houdt, kan een ambassadeur voor je bedrijf worden.

voorpret

Om het lange wachten te benutten, introduceren wij de voorpretmailing. Een persoonlijke DM die het plezier van de aankoop benadrukt en je klant opnieuw verliefd laat worden op de samengestelde auto. De attentie maakt de positieve verrassing compleet.

heel veel mogelijkheden

De voorpretmailing is in alle opzichten flexibel. Uiteraard kan de DM voor elk merk en elk model worden uitgerold. En afhankelijk van je budget kies jij zelf het cadeau of de actie. Ons creatieve team zit vol ideeën en wij gaan graag met je in gesprek!

waarom de voorpretmailing?

Z

Je verrast je klant en geeft deze een goed gevoel.

Z

Je buigt iets vervelends om naar een positieve klantervaring.

Z

De klant kan een ambassadeur voor je bedrijf worden.

Z

Je bepaalt zelf wat je weggeeft / welke actie je aanbiedt.

Z

Inzetbaar voor alle merken en modellen.

Marketing door

contact ons

+31 30 68 68 583

bezoek ons

Floridalaan 2
3404 WV IJsselstein