Ford VIP Experience groot succes voor Wensink Ford

klant: Wensink

projectmanager: Kasper

jaar: 2021

Een zeer tevreden klant, zo horen wij het natuurlijk graag! De prachtige resultaten van de Ford VIP Experience voor Wensink willen wij je dan ook niet onthouden.

“dtc media denkt altijd proactief mee over crossmediale communicatie”

Jeroen Bos – Marketing Expert Wensink Ford

Voor het weekend van 9, 10 en 11 december werden 1.995 klanten uitgenodigd. Dit gebeurde per DM via dtc media en per eDM met aanmeldpagina door Wensink zelf. Na telefonische opvolging stonden 98 afspraken genoteerd: een uitstekende conversie van 1 VIP op 20 uitnodigingen.

Ook de Experience-dagen werden in samenwerking neergezet. Wij verzorgden de showroomaankleding van textielframe tot kentekenplaat, Wensink organiseerde hostesses, lopers, licht en geluid.

Maar liefst 51 orders werden bij de FordStores in Arnhem en Zwolle afgesloten.
Van elke 2 VIPs ging er dus 1 met een nieuwe Ford naar huis!