ook online ondernemers kiezen voor offline

klant: Dealerdirect

projectmanager: Roderick

jaar: 2021

Meestal, zo niet altijd, zetten wij ons in voor de áánkoop van een auto door de consument. In dit geval gaat het om autobezitters die van hun voertuig af willen. Even schakelen dus.

Nog een opvallendheid: ikwilvanmijnautoaf.nl is een (online) platform van Dealerdirect. En deze onderneming die online actief is, kiest bewust voor een offline benadering van de doelgroep. Een keuze die wij begrijpen en aanbevelen, niet alleen vanwege de kracht van direct mail, maar ook omdat er een trend gaande is. Een langzame verschuiving naar offline: de post wordt ‘ouderwets’ gewaardeerd en de brievenbus is weer een exclusief marketingkanaal.

Een goede direct mail maakt mensen blij en wij doen dat met deze opvallende tweeluik kaart. De uitgekiende prospect-doelgroep van bedrijfsautobezitters leest hoe eenvoudig het is om de bedrijfswagen te verkopen. Zonder gedoe.