vakwerk voor de vakman

klant: Peugeot Nederland

projectmanager: Kasper

jaar: 2021

Noem het vakwerk voor vakmensen. Deze crossmediale campagne met de Peugeot bedrijfsauto’s is ons vakwerk, gericht aan de doelgroep van de Peugeot Professional. En laat die doelgroep nou ook weer uit vakmensen bestaan. Zij profiteren van voordeel tijdens de landelijke actiedagen. 

Peugeot Nederland geeft ons de opdracht van een media-overstijgende campagne, die wij in samenwerking met onze partners samenstellen. Zoals altijd vormt de direct mail een belangrijk onderdeel, bestemd voor lokale uitrol van het landelijke campagnethema. Daarvoor ontwikkelen wij een speelse maar toch zakelijke 6-vlaks selfmailer, in de gloednieuwe corporate identity van Peugeot. Een leuke klus die wij met plezier uitvoeren. 

En ons enthousiasme wordt overgenomen door het Peugeot-netwerk. Het overgrote deel van de dealers haakt in, met een gezamenlijke oplage van ruim 106.000 zakelijke klanten en prospects. De campagnedoelstelling van 750 orders wordt met ruim 1.100 orders grandioos overtroffen. Missie volbracht!